ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

lördag 22 oktober 2011

Bara början

Den här helgen har bara börjat än, den började härligt med besök av en liten lintott och hennes mamma. Mysigt med fikabesök, dessutom hann vi smida planer för resten av helgen också! Härligt, kan knappt vänta.
Men (japp det finns alltid ett men) fredagskvällen hade jag kunnat vara utan! Utan att gå in på några detaljer så kan man lugnt säga att jag är ledsen och besviken, även om jag till en viss del kan förstå att det blev som det blev. Är det inte så att ibland kan man behöva anpassa sig en aning?
Nåja nu tutar vi och kör resten av helgen istället, inleder med bio (eftersom båtturen inte kommer att bli av) sen blir det middagsmys i goda vänners lag vad som händer sen vet man aldrig men förhoppningsvis lite spel och skratt. Morgondagen hoppas jag kunna inleda med en rejäl brunch, pancakes, tinade lättsockrade hallon, bacon, äggröra, nygräddat bröd osv.
Fortsättningen kan bara bli bättre alltså! ^^
Trevlig helg

2 kommentarer:

  1. Usch, känns som jag kom och sabba era planer :S

    SvaraRadera
  2. Absolut inte!!! Ska bli så trevligt så tycker jag =)

    SvaraRadera