ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

onsdag 9 maj 2012

Nämen!

Hur många gånger har inte jag önskat att jag kunde komma på nåt roligt och positivt att skriva om!?!
Jag har ju det! I och för sig är det ett tag sen det hela utspelade sig men ändå.
Det hela utspelade sig en lördagskväll när jag jobbade, Magnus (min prins) hade kommit hem från Sverige innan jag slutade jobba och väntade på mig hemma. Jag hade bestämt mig för att "lyxa" till det och köpte med mig lite ostar och jordgubbar hem, han hade vinet med sig från båten, en riktigt myskväll skulle vi ha. Han hade ju varit borta en HEL natt! ^^
Döm om min förvåning när jag kom hem och hittade en... Hmmm... Mindre påklädd man i min säng med champangeglas i händerna!
Tydligen hade jag sagt något liknande innan han åkte iväg, på skämt dock, men jag kan ju knappast anklaga honom för att inte lyssna på mig eller inte vara romantisk! Ljuvliga underbara man!

Nu är det hög tid för frukost sen ska jag försöka sova ett par timmar till, gud vad jag inte tycker om dom här veckorna när vi går om varandra. Han jobbar tidigt och jag sent så vi hinner liksom inte riktigt med varandra, dessutom jobbar jag oftast hela helgerna då också.
Men snart är det semester! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar