ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

måndag 30 juni 2014

Man ska inte ropa hej...

förrän man kommit över ån, finns det ju ett talesätt som går. Men jag vill bara påpeka att hittills funkar det bra, fast det är ju bara första dagen än ^_^
Har hittat en RIKTIGT bra sida med 5:2 diet, finns massor att läsa. Bl.a att kalori intaget för fastedagarna är individuellt, jag ska äta 665 kcal/fastedag. Så idag kråsade jag på med omelett på 2! ägg, frukost bestod av inget alls (bubbelvatten), lunch blev alltså omelett med fetaost och skinka, sallad, tomat och gurka = 302 kcal. Så nu har jag bara dryga 300 kcal kvar att äta idag, och jag tänker försöka hålla mig där i kring, men inte slaviskt som sagt. Det är ju liksom det som är min akilleshäl, när det blir så in i helvete kontrollerat och förbjudet så tappar jag sugen. Så nu håller jag i, och hoppas bli av med mitt uppenbara sockerberoende också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar