ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

onsdag 25 januari 2012

Att köpa eller inte...

Ja det är verkligen frågan! Var och kikade på en bil igår, oj vad fiiiiiiiin den är, fast det som är viktigt är att den rullar framåt, bakåt och lagligt och så ska det ju helst inte vara en sån som går sönder bara man får hem den på gården. Och den här bilen råkar vara obesiktad, nuvarande ägaren säger att det beror på reparationer och att den helt enkelt inte används, sen är det lite småpul på den men inget som jag inte kan få hjälp med och inget jättedyrt. MEN, jag får lite dåliga vibbar, säljaren är så PÅ, han smsade mig igår kväll för att kolla om intresse fortfarande fanns, han är lite "för" ärlig om felen på bilen osv. Det gör att jag drar öronen åt mig, funderar på att betala för besiktningen INNAN jag köper den bara för att se om den går igenom och gör den inte det så har jag "bara" betalat för besiktningen och slipper i alla fall sitta med en bil som måste renoveras... Verkar det som en bra idé? Ska fundera en timme till...

Inte den bilen men en likadan, VILL HA!!!

1 kommentar:

  1. köp mazda, toyota eller honda om du vill ha en bil som håller... Kolla bilprovningens statistik så förstår du varför alfa romeo är rätt billiga..

    SvaraRadera