ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

måndag 20 februari 2012

Lycka är...

Jag har märkt att allt oftare är det små saker som gör mig lycklig. Såna där saker som man ofta tar för givet, att ha ett hem till exempel. Jag har ett hem, tack och lov säger jag, just den här månaden känns det inte så självklart men jag har klarat det! Kan bara tacka alla som på ett eller annat sätt vart inblandade i det hela! <3
Heffaklumpen åkte iväg igår och jag fick nästan en tår i ögat, trots att jag inte tycker om Ford så har den tjänat mig mycket väl dom senaste månaderna, tack snälla älskade vän för att du hjälpte mig och såg till att jag fick låna bilen, det betyder så oerhört mycket för mig! Utan bil för tillfället, men det löser sig tack vare en underbar man som än så länge inte gett upp hoppet om mig. För skadad som jag är så kan jag ta emot hjälp från många konstiga håll men från just honom är det svårt, mina tidigare erfarenheter gör att jag automatiskt vill backa, men med hans vägledning så tror jag att jag kanske vågar tro igen. =)
Fler saker som gör mig lycklig är att vakna på morgonen och hitta en extra necessär i badrummet, ett extra badlakan som hänger på tork. Att vakna mitt i natten och känna trevande händer mot min hud, vända mig om bara för att upptäcka att han sovande drar mig intill sig, kysser mig i sömnen och sovande slingrar båda armarna omkring mig. Underbara man, tack för att du finns och tack för att du tror på mig även när jag inte gör det själv. <3

Tack snälla Plutten för blommorna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar