ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

måndag 6 januari 2014

2 veckor...

gammal är Junior redan, eller Charlie som han heter. =)
Idag är det 2 veckor sen som doktor M kom som en räddande ängel och sa som det var, det fanns ingen som helst anledning att vänta och han förstod inte ens varför man väntat till vecka 41+0, som det var då den 23/12. Visst är det bästa för både mamman och bebisen att den kommer "rätt" väg men med tanke på min diabetes och mitt dåliga mående (vattenansamlingar, tungt, foglossning mm.) så var det en pina för oss båda och ett snitt borde redan ha skett menade han.
Snitt var ju inget jag drömt om men som jag och M ändå bestämt oss för att den här gången blir det snitt eftersom dom 2 tidigare induktionerna inte gett nåt. Så när doktor M föreslog det så kändes det som en lättnad samtidigt som det skrämde livet ur mig... Nå det kommer mer om det i min förlossningsberättelse sen =)

Ville mest bara tala om att vår älskade klimp är här och att vi fått komma hem och mår relativt bra efter alla omständigheter. <3

Älskade lilla unge så underbart att höra ditt skrik!
Charlie blott några minuter gammal men redan stor,
4815g, 56cm lång och 39cm i huvudomkrets!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar