ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

onsdag 28 augusti 2013

Kursänka...

Japp, M har åkt iväg på kurs och blir borta till på fredag, känns som en evighet dit redan nu. För att göra den här dagen ännu bättre så blev jag idag sjukskriven tills jag får gå på moderskapsledigt. Vilket innebär att jag blir tvungen att söka om moderskapspenning så snart som möjligt, dvs. fr.o.m 16/10 istället för 16/11 med andra ord går jag miste om en månad i slutet så att säga, så istället för att få vara hemma till mitten av september får jag nu vara hemma till mitten av augusti. Där tar sen M vid och är hemma en månad eller så, medan jag har semester och sen jobbar. Härriguuuud vad konstigt det känns att planera SÅ långt fram, men nöden har ingen lag heter det ju ^_^

I brist på bättre och roligare så har jag hittat en lista...


Dagens...

*Middag?
Kyckling, ris och currysås

*Höjdpunkt
Att ha en läkare som faktiskt lyssnar på vad man säger!

*Jobbigaste
HA! Svårt att jämföra just idag men jag tror att det blir när jag blev förbannad på idioten som parkerat in min bil så pass att jag inte kunde ta mig in i den och inte ens hade en ursäkt att bjuda på! "Det är sånt som händer, jag kunde ju inte veta hur tjock du är" sa han lugnt när jag påpekade att han stod i "min" parkeringsruta, han fick sig en jävla avhyvling!!!

*Lunch
Slarvade med den idag och det fick bli frukter

*Träning
*ASG*

*Kläder
 Jeans och ett rosa mammalinne

*Lärdom
Att parkera med vänstra sidan av bilen helt fri!

*Läsning
Blir att läsa ut boken "Glöm att ni har en dotter" ikväll

*TV
Den står på mest hela tiden...

*Ångest
Alla jävla blanketter som ska fyllas i... 

2 kommentarer:

  1. Men imorgon kommer jag hem mitt hjärta :*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är lååångt dit, fast jag har just lyckats boka upp mig typ heeela dagen ändå ^_^

      Radera