ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

söndag 15 september 2013

En lugn och skön helg...

har vi haft, eller ja jag i alla fall. Vaknade på lördagen med världens sammandragningar som inte ville ge med sig så jag bestämde mig för att inte göra något alls, bara överlåta allt på alla andra. =D
Ja det var ju i och för sig inte särskilt svårt med tanke på att vi åkte till stan för att handla och på hemvägen skulle vi via svärföräldrarna för M och hans pappa skulle göra färdigt porten till snedskjulet.
Jo men tjena, när klockan var runt 17.30 så bestämde vi oss för att åka allihop till ÅSS och äta istället för att vi skulle åka hem och äta och dom värma rester. MUMS, jägarsmörgås för de övriga i sällskapet och räksmörgås till mig, kunde inte blivit en bättre avslutning på kvällen. :D

Idag skulle vi inte bli så hemskt länge hos Ms föräldrar, nej nej... Jag har tillbringat hela dagen med A, inte för att jag har något emot det, jag känner mig snarare i vägen när jag inte gör något. Men trevligt är det, vi pratar om allt och ingenting, A pysslar på hela tiden med något och jag hjälper till med det jag kan och får. =)
Nå hem kom vi runt 18 och vid 19 var middagen inmundigad efter det flyttade vi om sofforna som vi pratat om att vi skulle göra men sen dess har vi suttit med varsin dator i varsin soffa. Fram till nu, tror jag ska "tvinga" honom i säng så vi kan krypa ihop och ha lite filmmys innan det är dags för dygnsvila ^_^


"Myrans" nyaste tillskott i byrån. Som den lilla tvättbjörn han är så passar dom här ypperligt <3

3 kommentarer:

  1. Hej!:)
    Åh vad roligt att få följa en annan människas blogg-som ska få en bebis samtidigt som mig!❤
    Kramar!
    Klara

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt set! Är det H&M? Kram Li (dec)

    SvaraRadera