ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

onsdag 29 maj 2013

Ännu en gång...

gick det som smort för grabbarna! I lördags blev det en till vinst i klassen, Magnus och Mackan är en oslagbar kombo! Jippie =D

Nu till det tråkiga, efter lördagens springpromenad och efter att ha hållit gång som en "normal" människa med tvätt, puffat möbel, bäddat säng, dammsugning osv. så har jag sen i måndags em/kväll haft helt sjuka sammandragningar, och som bara är i v. 11! =(
Jag har en extra kontrolltid om ett par veckor men om jag inte får sova mardrömsfritt och smärtfritt inatt så lär jag ringa in imorgon åtminstone och höra vad dom säger. Ibland önskar jag att jag bodde kvar i Sverige, just idag för att det finns en gynakut att tillgå. Nå vi får väl se, jag hoppas att det är som det ska så jag och Flisen får möjlighet att kika när M åker sprint i helgen igen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar