ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

torsdag 16 maj 2013

Håller tummarna...

Som synes på den söta lilla widgeten här till höger så väntar vi barn, en liten Myra lagom till jul ungefär. <3
Eftersom jag verkligen inte vill att något ska gå fel så gjorde jag till en början precis som jag blivit tillsagd och åt en massa vitaminer och andra tillskott men efter att ha läst att alla tabletter kan göra en illamående så slutade jag och helvete så mycket bättre jag mår!
Dock upptäckte jag idag att jag reagerar på samma sätt på socker som när jag väntade lillan, för mycket socker så spottar jag bara, salt är mer min melodi. =D

Nu håller vi alla tummar och tår som finns för att det ska gå vägen och bebisen ska vara frisk, M hoppas och tror på en pojke medan jag själv inte har någon riktig uppfattning om det än.


Knasig men stolt storasyster <3
Vår lilla "Myra" <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar