ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

fredag 24 maj 2013

Jodå, fysion var nöjd med resultatet, det hade ju kannat vart bättre men med tanke på att jag hade en skov så var hon mycket nöjd. Särskilt med att jag slutade med styrkan och tänjde istället när jag fick skovet. Alltså kan jag klappa mig liiite på axeln i alla fall ^_^

Graviditeten då, jodå jag ska ta blodförtunnande, i form av injektioner som jag ska ge mig själv =/
Så går det när man är fet tydligen, för trots att jag inte har haft nån blodpropp eller någon nära släkting har haft vad jag vet så ska det tas i förebyggande syfte varje dag i förbyggande syfte fram till typ 1-2 veckor före BF. Så tack och lov var det i alla fall inte i samband med förlossningen.
Tyvärr så hade ju min gynläkare glömt/haft stressigt idag så han hade inte tid för den där extra undersökningen som han igår tyckte var nödvändig med tanke på att jag är en av dom 15% av den kvinnliga befolkningen på jorden som har en livmoder som lutar bakåt och med tanke på att jag redan nu har sammandragningar när jag rör mig för mycket. Bara att ringa på måndag och boka tid då och hoppas på att han inte får så många akuta fall just den dagen jag får komma...

Imorgon är för övrigt första gången på MYCKET länge som jag behöver ställa alarmet för att stiga upp. Mannen åkte iväg idag  till Hasse med familj för att komma i tid till rallysprinten, själv åker jag med mina fina, goa svärföräldrar. =)
Och nästa helg är det sprint igen, då på söndagen så när nu mamsen och "papsen" som omväxling är i Edsbro kan vi hälsa på dom före, jippie! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar