ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

onsdag 19 juni 2013

Hur fan ska man orka?

Känner mig som... Som... Ja ni, känner mig fylld med ett ton dynamit som precis har briserat!
Nu jävlar räcker det!!! Inte heller idag hade det förbannade jävla mähät hade inte tid att ringa mig idag heller! Jag vet banne mig inte ens om jag har ett jobb att komma tillbaks till snart. Jag gråter och är arg och det har jag inget för, det går bara en massa onödig energi till det.
Försökte för övrigt ringa PO idag men hon har semester förstås *SUCK*
Försökte då få kontakt med infon på landskapsregeringen för att få veta vem jag ska vända mig till men fick inget svar. Så imorgon har jag en dag i telefonens tecken att se fram emot, ska försöka få tag i en ortoped i Sverige eller Finland och få prata med någon på LR och se hur jag ska gå till väga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar