ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

torsdag 20 juni 2013

Inte mycket sömn...

Nej sömnen blir det inte så mycket av, sen förra veckan har jag nog inte sovit mer än max 5h/natt och natten till idag var värst av dom alla. Lyckades somna vid halv ett bara för att vakna strax före tre, upp på toa, till kylen och dricka lite juice och tillbaks i den outhärdligt varma sängen, upp igen och öppna fönstret lite mer och tillbaks igen under täcket bara för att få världens panikångestattack. Lyckades få slut på den ganska fort dock tack och lov, men sen kom tankarna igen. På vad jag gjort för fel, hur har jag kunnat sätta mig i den här sitsen? Borde jag inte ha gått tillbaks på jobb redan, jag menar läkaren hade ju hört av sig om det inte vore ok, och visst borde det ju gå att ordna med jobbet på något vis att jag bara jobbar 6 timmar om dagen och slipper kassan utan hans intyg?!
Jag är ta mig fan HELT hopplös!!! Läkaren har tydligt begått tjänstefel och ändå tar JAG på mig skulden?!?
Nej gaska upp mig nu bara, morgonen har gått åt till att ringa runt och ta reda på hur jag ska gå till väga nu, medan jag fortfarande har ett jobb att komma tillbaks till! Så nu väntar jag på att få träffa en allmänläkare hos företagshälsovården, inte för att hon egentligen kan GÖRA något men för att få prata med någon som har lite mer kött på benen och hoppas på att hon kan dra i några trådar eller om hon kan få någon annan ortoped att ta sig an mig för vid det här laget betalar jag mer än gärna bara för att få en undersökning. I övrigt väntar jag på att den vikarierande chefsläkaren ska ringa upp mig, jag ringde växeln på sjukhuset och bad att få prata med chefsläkaren och fick till svar att hon var på sem. förklarade då min situation för henne i växeln och sa att det börjar bli VÄLDIGT akut och hon ringde då upp vik. CL som tyvärr var på språng på ronden men han skulle återkomma till mig, TACK för det! =)
Döm om min förvåning när hon ringer tillbaks bara 10 min senare bara för att meddela att han förväntas ringa mig runt lunchtid! Man kan bara man vill!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar