ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

tisdag 18 juni 2013

Men hur jävla länge...

ska jag behöva vänta på "bedömningen" från orton/kirurgen???
Han skulle ha ringt, ja RINGT, mig för en bedömning förra tisdagen eller onsdagen men så blev det inte. När jag ringde upp på torsdagen fly förbannad och undrade varför så blev sköterskan tvungen att kolla i journalen och där stod det att telnr. skulle kontrolleras eftersom det var fel. Men tji vad dom bedrog sig! Efter mycket om och men så lovade hon att ta upp det med en vikarierande orto och återkomma till mig. Sagt och gjort så ringde hon tillbaks ett par timmar senare, på samma nr som orton inte kunde nå mig på, jaha men oj vad bra att mitt nr fungerar fick jag ur mig lite lagom dråpligt... "Ja han kanske kom åt fel knappar"
Nå den vik. orton ville inte lägga sig i mitt fall och sköterskan sa att hon skulle boka en ny tel.tid åt mig på tisdag kommande vecka, dvs. idag. Och så hade hon mage att be mig säga till fysion att göra en bedömning och skriva in den i journalen så att han hade lite "kött på benen" när han ringde mig.

Hur många tror att han har ringt idag??? Nej precis, vid 15.30 tiden ringde sköterskan och sa att han inte skulle hinna ringa mig idag men kanske imorgon... Ja du, sa jag, på jobbet vill dom veta huruvida jag kommer tillbaks än och JAG vill veta vad han har att säga medan jag fortfarande har ett jobb att återgå till!
Förbannad, ledsen, rådvill och uppgiven är jag, jag vet inte vad jag ska ta mig till snart. Imorgon är det jag som ringer PO (patientombudsmannen) för nu är jag envist trött på det här, jag har inte träffat orton/kirurgen sen han opererade mig och får heller inget återbesök utan en bedömning ska göras per telefon och inte ens det kommer till skott! *morr*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar