ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

tisdag 25 juni 2013

Inte alls vad jag hade...

i åtanke! Fortsatt sjukskriven till 11 augusti är läkarens senaste dom =(
Döm om min förvåning när han ringde i torsdags em, men vid det laget var jag så förbannat slut i rutan att det inte blev till något vettigt från min sida ändå. Kom mig inte ens för att fråga vad det är han har gjort riktigt, kom inte på tanken att be honom förklara för mig. Nu vet jag ju redan på ett ungefär, men ändå...
Nåja han gjorde i alla fall bedömningen att jag inte ska jobba i nuläget, eller rent ut sagt så sa han ungefär så här: "Du har ett sånt jävla dåligt arbetsavtal att ettdera är du sjuk eller så är du inte och jag tycker inte att du i nuläget ska riskera den rörlighet och styrka du redan har"
Så det var bara att bita ihop och åka till jobbet idag och säga som det är, dessutom passade jag på att berätta att vi väntar på att lilla Myran ska komma, skönt att ha det ur världen då det inte går att dölja längre! =)

För övrigt så var vi på kontroll idag och fick höra hjärtat för första gången! Sicken lättnad efter att knappt ha haft ont alls dom senaste dagarna! Jag har blivit så van att ha ont att jag blir orolig när jag inte har det! Men det gick över idag, har promenerat kanske 1 timme allt som allt idag och helvete rent ut sagt vad ont jag har! Ska bli intressant att se hur jag ska klara semestern på High Chaparall och Ullared... =S

Nu ska jag göra i ordning kvällsmål/middag åt mig och sambon som för tillfället är ute och rastar gräsklipparen. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar