ALLA bilder i bloggen är PRIVATA och får INTE kopieras och/eller användas utan min tillåtelse!!!

lördag 8 juni 2013

Jag är inte riktigt som andra...

Solen skiner det är varmt och skönt ute, eller ja det fläktar lite lagom så man inte svettas ihjäl, och vad gör jag?! Ligger inne med täppt näsa, huvudvärk och ett sömnbehov som inte är av denna världen! Gubben är iväg och kör rally den här helgen också, och jag som hade tänkt hinna och orka med en hel del innan han kommer hem, som det ser ut nu så lär jag inte kunna åka över och möta upp honom med båten som jag tänkt om jag ens ska få diskmaskinen urplockad. Varje gång jag reser mig så hugger det i magen, att vara stående i mer än 15 min innebär ett enormt tryck neråt, MEN jag har ju mått bra i flera dagar innan nu så jag ska inte klaga. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar